תוכן איכותי בימי קורונה הוא חשוב אולי יותר מהתוכן שאתם מייצרים בימים כתיקונם. בימי קורונה, כשאנשים שוהים בבתים וחלקם זקוקים לייעוץ משפטי, השאיפה היא להיות כל הזמן בתנועה שבה תוכן איכותי שלך נמצא ברשת. תוכן איכותי זה אומר סדרת ראיונות מקוריים בתחום ההתמחות שלך. תיקים מעניינים בהם טיפלת, נקודת מבט מעניינת שלך.
הנוכחות ברשת חשובה. זוהי הזמנה להיות שם עבור הלקוחות שלכם, הקיימים והפוטנציאלים המבט המשפטית והמקצועית שלך, תכנים שימשכו גולשים לאתר שלך ויגרמו להם גם להישאר שם וליצור קשר עימך.
את המאמרים תקבלו בלינק מקוצר שתוכלו לפרסם בקבוצות פייסבוק ווואטסאפ. המאמרים יעלו גם בעמוד הפייסבוק של פוקוס משפטי. ככל שתעלו תכנים לאתר שלכם תפרסמו מאמרים באתרים חיצוניים, ותשתמשו נכון ברשת, כך תהיו נוכחים בה יותר.
אין קיצורי דרך.
זה שם המשחק.
נוכחות עם תכנים מעניינים והפצתם תמשוך אליכם לקוחות שמעוניינים במומחיות ובניסיון שלכם.
וכל זה ללא עלות!
נו אז?
אז מי שלא עושה לעצמו יחסי ציבור ולא מקפיד על העלאת תוכן איכותי, סביר להניח שאם אין לו תיק רצח/גירושין/נזיקין/רשלנות מסוקר במיוחד, או כישרון טבעי לעשות יחסי ציבור לא יהיה ברשת, בעיתונים וכפועל יוצא גם לא בתודעת הציבור שברגע האמת, יחפש דווקא את העו”ד עליו/ה קרא ידיעה או כתבה.
במילים אחרות, נדמה שמי שאינו שם – אינו באמת קיים!
מה עושים?
המטרה שלך צריכה להיות אחת, נוכחות ברשת!
איזה תוכן להעלות? פרסום מסיבי של תקצירי פסיקה שבהם הייתם מעורבים, מאמרים דעות, פסקי דין תקדימיים ומעניינים במיוחד ועקביות. להיות שם כל הזמן! לא רק בקמפיין ממומן עם תאריך תפוגה, כזה שהינו בעל תפוצה רחבה ככל שיהיה, החייב להיות שקול ומדויק. לא אחת אני נתקלת בפרסום ממומן שעלה כסף רב, אבל התוכן בו דל במיוחד, לא ראוי ולצערי אף אינו רהוט דיו.
בשיטוט באתרים משפטיים, מצאתי לצד אתרים מקצועיים ומושקעים צורנית ותכנית, אתרים מוזנחים, שניתן למצוא בהם רק את עמוד הבית ויתר העמודים ריקים. באתרים רבים מצאתי פסקי דין גולמיים שאינם מעובדים לכדי כתבה. מצאתי גם אתרים שאינם מעודכנים ובהם ניתן למצוא ניוזלטר’ס ישנים, תכנים שהועלו לפני שנתיים ואף שלוש, המעידים על חוסר מודעות משווע לצורך בעדכון שוטף.
המצב הזה מבחינתך הינו בלתי נסבל!
אפשר גם לבד?
אפשרי אבל כמעט בלתי אפשרי. לאדם קשה לשווק את עצמו – זוהי עובדה!
בהצלחה!!!!