נניח ויצאת זה עתה מבית המשפט עם פסק דין מעניין, שנפסק לאחר תקופה ארוכה של דיונים מלאי/ות אדרנלין.
צריך לחשוב איך להיות שם ברשת החיה ובועטת, ליצור בולטות, לעלות בחיפושים אחר נותני שרות גישורי ומשפט

 לא פרסמת את פסק הדין? סביר להניח כי דינו להיבלע בערימות פסקי דין אחרים ולהישכח! מה עושים??? מפרסמים מאמרים ודעות ברשת!!! 

 הרשתות החברתיות כאן במטרה להשאר ואתם? באלפי מאמרים מנסים/ות להסביר את עוצמתה של הרשת. בכל פוסט/הרצאה/השתלמות בנושא, מדגישים את החשיבות הרבה ב”להיות שם” – ברשת, ראשונים/ות עד כמה שניתן בתוצאות החיפוש של גוגל. צריך להיות שם ברשת החיה ובועטת, ליצור בולטות, לעלות בחיפושים אחר נותני שרות גישורי ומשפטי. התוכן באתר שלכם/ן חייב להיות איכותי, נגיש שכן גוגל מקדמת במיוחד אתרים אלה. 

כמה כללי זהב להפיכת פסק דין למאמר מנצח:

1. לבחור פסקי דין עם “צבע”, עם אמירה! למשל, חוק משולב עם ערכים ואידאולוגיה.
2. לחלק את המאמר שלכם לשלושה חלקים לפחות, הנגזרים כמובן מהשתלשלות האירועים בפסק הדין.
3. לתמצת/לסכם חלקים רלוונטיים מפסה”ד, ולא לצטט מפסק הדין.
4. לפשט חוקים שעלו בפסק הדין לכדי הסבר קצר וקולע.
                                     5. לבחור כותרות ביניים לכל חלק.
                                     6. להשתמש במילים מקשרות כמו, זאת ועוד, יתר על כן, כמו כן, למרות כל זאת, ועוד…
                                     7. בסיום הכתיבה לבחור כותרת חכמה ומושכת. בפוסט הבא.

בהצלחה!